VELKOMMEN TIL ISAGERS KØRESKOLE I VIBORG.

Viborg og omegns køreskole ved kørelærer Søren Isager.

Jeg har 21 års erfaring indenfor området. Køreskolen er fremadrettet med plads til den enkelte elev. Kvaliteten og fleksibiliteten er i højsædet, og selvfølgelig er du sikret kørekortet til den helt rigtige pris.

KØRESKOLEN HAR MANGE ÅRS ERFARING OG DEN LAVESTE DUMPEPROCENT.

Jeg har arbejdet med biler og motorcykler i 25 år og har en voksen underviser uddannelse. Jeg tager altid individuelle hensyn til alle mine elever, og ingen bliver presset ud i noget de ikke kan klare. Her er det en selvfølge, at du bliver behandlet ordentligt. Jeg tilstræber altid at få tilfredse kunder, der får en god oplevelse. Sideløbende med køreskolen har jeg Viborg MC Værksted.

Tag kørekort hos en Viborg-dreng.

Viborg dreng der bor, arbejder, tjener, og bidrager til Viborg! Lad os handle lokalt. Dine penge bliver i byen!  Det holder gang i Viborg 🙂

Kørekort med automatgear

Slip for koblingen og få mere tid til det vigtige.
… den smarte metode til kørekortet.

PRIS : 15.300,- kr.*

* Ekskl. gebyrer

Første holdstart d. 16/8 og d. 25/10
Kontakt Søren på 217 210 65 for info der ikke fremgår af siden.

BMW X1 automatgear

Ofte stillede spørgsmål:

Du kan starte med at tage kørekortet tre måneder, før du fylder 18 år. Du kan først komme op til køreprøve, når du fylder 18 år.
Du kan selv vælge, om du vil tage til bil eller motorcykel først. Trailerkørekort kan du først tage, når du har kørekort til personbil.

Du skal regne med, at det vil tage cirka fire-ti uger afhængig af, hvilken type kørekort du ønsker. Trailerkørekort kan du tage på ca. 2 uger.
Uanset hvilket kørekort du tager, skal du regne med 1-3 ugers ventetid på køreprøven ved Viborg Politi.

Du skal være motiveret til at tage kørekort. Kravene er blevet voldsomt skærpede de seneste par år. Du kan ikke bare nøjes med at møde op og forvente, at din kørelærer kan hjælpe dig igennem, uden at du selv yder en indsats. Du skal være opmærksom på, at du skal forberede dig til både teoretisk og praktisk undervisning.